Tjäna pengar på sin blogg

Att blogga är skoj men för att det skall bli bra så krävs det ju en viss arbetsinsats samt för att man inte skall framstå som en fullständig idiot så behövs det ju lite fakta. hur finansiera det.

Bra fråga men finns ju en del som tjänat ganska stora pengar på sin blogg, så varför inte. Efter att ha letat runt lite i bloggosfären så ramlade jag på någonting som heter bloggerwawe som verkar relativt bra skall prova den tjänsten och se vad som den går för men den verkar lovande i mitt tycke.

Ja jag har skaffat mig ett konto där ifall någon undrar ett av skälen till det vara att bloggerwawe verkar enkelt att jobba med.

Men en sak som jag håller stenhårt på och det är min egen integritet även om man kan tjäna pengar på att blogga på olika sätt så kommer jag aldrig på något sätt att skriva något om något som jag inte till etthundra procent kan stå för.

Skall bli spännande att se vart den här resan tar en.

och vill du titta så här finns en länk 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0